- მთავარი
- ტრენინგები
- დასრულებული
- ქალაქი, როგორც ბრენდი
ტრენინგის შესახებ
აჭარის ტურიზმისა და კურორტების დეპარტამენტი ანახლებს სპიკერებთან სატრენინგო შეხვედრებს სტუმარმასპინძლობის სფეროს წარმომადგენლებისათვის. „ ქალაქი, როგორც ბრენდი “ თემაზე შეხვედრას წარუძღვება სპიკერი ნათია გოცაძე.
ლექციაზე დასწრება შეუძლიათ ტურისტული სააგენტოს, განთავსებისა და კვების ობიექტების წარმომადგენლებსა და ტურისტულ გიდებს.
მისამართი: სასტუმრო „ქორთიარდ მერიოტ ბათუმი", საკონფერენციო დარბაზი „თამარ მეფე“, ქ. ბათუმი, შერიფ ხიმშიაშილის ქ. 5.
ტრენინგის თარიღი
29.06.2024 - 29.06.2024
რეგისტრაცია დასრულებულია
ჩატარების ადგილი: სასტუმრო „ქორთიარდ ბაი მერიოტ ბათუმი".
მისამართი: ქ. ბათუმი, შერიფ ხიმშიაშვილის 5. საკონფერენციო დარბაზი „თამარი“ მეორე სართული.
ხანგძლივობა - 3 საათი.
შაბათი, 29 ივნისი
18:00 - რეგისტრაცია
18:30 – 19:00
- ტრენინგის გახსნა, პროგრამის ფორმატისა და განრიგის წარდგენა
19:00 – 20:00
- ბრენდის რაობა - კონცეფცია, ელემენტები, მისია, მიზანი, ღირებულებები
- რა არის ბრენდი VS ვინ არის ბრენდი? - ბრენდინგის თანამედროვე მიდგომები: ემოციური ბრენდინგი, „ბრენდის პერსონა".
20:00 – 20:30
შესვენება
20:30 – 21:00
- ბრენდინგის სტრატეგია - დაპირება, მოლოდინები, გზა, იდეიდან შედეგამდე
- ქალაქი, როგორც ბრენდი - პოზიციონირება, კომუნიკაცია, ქცევითი მოდელები, ინდივიდების ჩართულობა, მომხმარებლის აღქმის თავისებურებები
- ტრენინგის შეჯამება და დახურვა