აჭარის ავტონომიური რესპუბლიკის ტურიზმისა და კურორტების დეპარტამენტი, სერვისის განვითარების სამსახური
სოციალური მედიის მართვა Iჯგუფი
15.12.2023 - 17.12.2023
ტრენინგის შესახებ
სოციალური მედიის ტრენინგი ეხება ტურიზმის სფეროში სოციალური მედიის სხვადასხვა პლატფორმის ფართო გამოყენებას გაყიდვებისა და ცნობადობის გაზრდის მიზნით. სატრენინგო კურსი განკუთვნილია გიდებისთვის.
სოციალური მედიის მართვა უპირველესად გულისხმობს კონტენტის შექმნასა და შემდეგ ამ კონტენტის გაპიარებას სოციალური მედიის სხვადასხვა პლატფორმაზე, როგორებიცაა Facebook, Instagram და სხვა.
სატრენინგო კურსის მიზანია დაეხმაროს გიდებს შეისწავლონ თუ როგორ უნდა გამოიყენონ სოციალური მედია ტურისტულ სექტორში.
შინაარსი
ტრენინგის ძირითადი საკითხები:
- რა არის ციფრული მარკეტინგი და რა მიმართულებებად იყოფა ის;
- ციფრული მარკეტინგის დიდი სამეული;
- ტრადიციული და ციფრული მარკეტინგის შედარება;
- სოციალური მედია მარკეტინგი - განმარტება, როლი, მნიშვნელობა;
- ვინ არის სოციალური მედია მენეჯერი - როლი, ფუნქციები, კომპეტენციები;
- კომუნიკაცია ციფრული მედია არხებზე;
- პლატფორმების განხილვა და შედარება: Facebook, Instagram, Youtube, TikTok, Google, Tripadvisor, Linkedin, Whatsapp, Creators (Influencers);
- როგორ უნდა გამოვიყენოთ სოციალური მედია ტურისტულ სექტორში;
- პროფილების შექმნა და აწყობა;
- კონტენტ მარკეტინგი - რა არის კონტენტ მენეჯმენტი, კონტენტის ტიპები და ფორმატები;
- ვიზუალური კომუნიკაციის შექმნა Canva-ს გამოყენებით;
- პლატფორმების მოთხოვნები და სპეციფიკაციები;
- რეკლამირება სოციალურ მედია არხებზე - Meta Business Manager & Ads Manager-ის გამოყენება Facebook-სა და Instagram-ზე;
- რეკლამის მიზანი, სამიზნე აუდიტორიის განსაზღვრა, რეკლამირების დონეები და სტრუქტურა;
- აუდიტორიების გენერაცია, რეკლამირება ვებ-გვერდის გამოყენებით;
- როგორ შევარჩიოთ და გამოვიყენოთ სხვადასხვა კრეატორები (ინფლუენსერები) ბიზენისთვის;
- შედეგების ანალიტიკა, კონკურენტების ანალიზი;
- სოციალური მედია სტრატეგიის შედგენა - მიზნები, სამოქმედო გეგმა, წარმატების საზომი ინდიკატორები (KPIs).
განრიგი და ფორმატი
სოციალური მედიის ტრენინგი ჩატარდება ქ.ბათუმში სასტუმრო „ბესტ ვესტერნ პრემიერ ბათუმი".
მისამართი: ზ.გორგილაძის 111. საკონფერენციო დარბაზი „ახალი ონიქსი“, მეორე სართული.
ტრენინგის ხანგძლივობაა 12 საათი. ჩატარდება 3 დღის განმავლობაში.
პროგრამა
დღე I - 15 დეკემბერი, პარასკევი
09:30 - ტრენინგის დაწყება
- რა არის ციფრული მარკეტინგი და რა მიმართულებებად იყოფა ის;
- ციფრული მარკეტინგის დიდი სამეული;
- ტრადიციული და ციფრული მარკეტინგის შედარება.
შესვენება 12:00 - 12:30
12:30 - 14:00 ტრენინგის გაგრძელება
- სოციალური მედია მარკეტინგი - განმარტება, როლი, მნიშვნელობა;
- ვინ არის სოციალური მედია მენეჯერი - როლი, ფუნქციები, კომპეტენციები;
- კომუნიკაცია ციფრული მედია არხებზე.
დღე II - 16 დეკემბერი, შაბათი
09:30 - ტრენინგის დაწყება
- პლატფორმების განხილვა და შედარება: Facebook, Instagram, Youtube, TikTok, Google, Tripadvisor, Linkedin, Whatsapp, Creators (Influencers);
- როგორ უნდა გამოვიყენოთ სოციალური მედია ტურისტულ სექტორში;
- პროფილების შექმნა და აწყობა.
შესვენება 12:00- 12:30
12:30 - 14:00 ტრენინგის გაგრძელება
- კონტენტ მარკეტინგი - რა არის კონტენტ მენეჯმენტი, კონტენტის ტიპები და ფორმატები;
- ვიზუალური კომუნიკაციის შექმნა Canva-ს გამოყენებით;
- პლატფორმების მოთხოვნები და სპეციფიკაციები.
დღე III - 17 დეკემბერი, კვირა
09:30 - ტრენინგის დაწყება
- რეკლამირება სოციალურ მედია არხებზე - Meta Business Manager & Ads Manager-ის გამოყენება Facebook-სა და Instagram-ზე;
- რეკლამის მიზანი, სამიზნე აუდიტორიის განსაზღვრა, რეკლამირების დონეები და სტრუქტურა;
- აუდიტორიების გენერაცია, რეკლამირება ვებ-გვერდის გამოყენებით.
შესვენება 12:00- 12:30
12:30 - 14:00 ტრენინგის გაგრძელება
- როგორ შევარჩიოთ და გამოვიყენოთ სხვადასხვა კრეატორები (ინფლუენსერები) ბიზენისთვის;
- შედეგების ანალიტიკა, კონკურენტების ანალიზი;
- სოციალური მედია სტრატეგიის შედგენა - მიზნები, სამოქმედო გეგმა, წარმატების საზომი ინდიკატორები (KPIs).